Asioita, jotka häiritsevät mua tänään vähäsen:

  • se tosiasia, että olen tämän vaihtovuoden aikana puhunut politiikkaa enemmän kuin koko elämäni aikana yhteensä (mukaanluettuna ne hulvattomat Bush-Gore -debatit herraties kuinka kauan sitten mehän oltiin ihan lapsia silloin miksi mun lapsuus näyttää yhtäkkiä ihan kummalliselta omg!) ja mä en oikeastaan tiedä polittikasta yhtään mitään (kröhöm)
  • Maoam-karkit, joita syödäkseen täytyy kääriä pois kolme eri käärettä ja sitten pettyä, kun eivät ne maistukaan samalta kuin ne samanoloiset karkit, joiden nimeä en nyt muista, mutta joissa on se dinosauruksen kuva eikä jotain virnuilevia appelsiinejä
  • mä en muista niiden karkkien nimeä! Se, etten muista tärkeitä asioita, on ihan okei, mutta tämä on huolestuttavaa.
  • en myöskään ole varma siitä, tuleeko appelsiinejä-sana päättää äähän vai aahan. Mitä täällä tapahtuu? Mun aivoni mätänevät. Tämä lista ei ollut yhtään hyvä idea, nyt mua häiritsee paljon.
  • uusi kevättakkini, jonka ostin vihdoin eilen sovitettuani jokaista kaupungin takkia vähintään kerran. Niistä aiemmin listaamista vioista tässä takissa on ihan huvittavan monta. Aloitetaan vaikka väristä, kyynärpäähän ulottuvista hihoista, oudoista rypytyksistä... Naurettavinta on ehkä se, että ostin lopulta kaksi kokoa normaalia isomman takin, koska olen ilmeisesti harteikkaampi kuin keskimääräinen ladonovi. Päätin leikata kokolapun kokonaan pois etten ajattelisi asiaa enempää.
  • viimepäivien sää, joka on ilmeisesti rutkasti huonompi kuin siellä porojen keskellä Pohjolassa enkä yhtään pääse pousailemaan vajaahihaisessa kevättakissani. Yhyy.
  • se, että vaikka tuolla paistaisikin aurinko, en kuitenkaan olisi ulkona pousailemassa, koska olen ällöttävä laiskamato. Joka puhuu ihan liikaa laiskottelusta tässä laiskassa blogissa. Laisk laisk laisk. Nokosten paikka.

Lisäys:

  • hakusanat, joilla tähän blogiin on tultu tämän merkinnän jälkeen. Joo, itse tätä kerjäsin, mutta menkää hoitoon, ihmiset.
  • tässä kirjoituksessa on kaksi linkkiä ja molemmat ovat omaan blogiini. Kaunista, kaunista.