Meinasin, että juttelen tänne taas sitten, kun lakkaa vituttamasta, mutta ei tämä olotila tunnu mihinkään muuttuvan joten ihan sama. En saa töitä, en etene koulussa, en sädehdi yksityiselämänkään puolella mitenkään erityisen hyvin ja kaikki vaan hankaa vastaan. Kengissä on hiekoitussoraa ja unissa mörköjä. Argh.

Kokonaisuuden kruunatakseni kävin tänään hammaslääkärissä. Sieltä saamassani paperissa minua kutsuttiin humoristisesti ensimmäisen vuoden opiskelijaksi, mutta siihen lysti sitten loppuikin. Vuosien lisäksi olen kerryttänyt ties mitä hammaskiveä ja ienvetäymää, poistoon lähtee ainakin yksi vänkyrällä oleva viisaudenhammas ja paikkojakin on luvassa vähän vajaa tsiljoona. Lapset, käykää siellä tarkastuksessa silloin kuin pitäisi. Hauskinta tässä on se, että seuraavan ajan sain vasta jonnekin toukokuun lopulle, jolloin olen kaikkien toiveideni ja pyrkimyksieni mukaan jossain kaukana poissa enkä välttämättä tule enää takaisin. Tää menee niin putkeen taas, mulla on varmasti hampaat romuna vielä ensi vuonnakin, jos mulla edes hampaita enää silloin on. Syön pelkkää keittoa sitten.

Tämä oli vain kolmen koulupäivän viikko, vielä loman jälkeen, mutta silti olen niin väsynyt koko touhuun että suunnittelen piileskeleväni seuraavat kolme päivää peiton alla. Ihmiset ovat liian ärsyttäviä. Vihaan ryhmätöitä ja parikeskusteluita ja vertaisarviointeja ja nopeasti arvioiden vähintään 50 prosenttia ihmisistä, jotka eteeni osuvat koulupäivän aikana. Jollain luennolla joku onneton hyypiö muljusi penkillään niin että koko saakelin rivi heilui. Olin niin raivona että meinasin käydä repimässä siltä pään irti. Lompsikaa edessäni hitaasti koko käytävä tukkien tai puhukaa tyhmiä ruokalajonossa, saatatte saada lyijytäytekynästä. Jos ette muuten niin ainakin kuvitelmissani.

Hiphei kun on hilpeätä. Ehkä mun pitäisi unohtaa kaikki ja muuttaa Nauru-saarille. Eiku ei, luin juuri Wikipediasta että siellä vallitsee poliittinen epävakaus, 90 prosentin työttömyys ja 94,5 prosenttia väestöstä on ylipainoisia. Pahus. Ehkä mä sittenkin harkitsen muita suunnitelmia vielä.