Kesätyöläistä on nyt leikitty kaksi päivää. On ollut jännää ja uutta, mutta vähän myös jotain herttaisesti  vanhaakin. Kulkukortin kuvassa näytän ainakin taas ihan pässiltä, haha. Tänään tein toisen uuden aluevaltauksen ja astuin vihollisen maaperälle eli kävin keskustan yliopistolla syömässä. Onneksi päälläni oli Giinan Trikoosta ostamani toimistoneuletakki, jonka kanssa näytän mielestäni epäilyttävän suomenruotsalaiselta, joten ehkä sulauduin niiden humanoidien ja muiden joukkoon. Huomenna teen kuitenkin paluun teekkariksi ja menen omaan kouluuni, joten ihan pahaksi ei identiteettikriisi vielä pääse. Se on muuten kevään vika luento! Sanoisin, että juhlan paikka, mutta se on kai vähän turhanpäiväistä kun kyseessä on vappuviikko. Vaikka tiedetäänhän se jo miten minä vappua juhlin, ilman lakkia ja kaukana teekkareista. Olen vähän sellainen.

Vähän hassua kyllä on se, että blogini ilmeisesti elää sitä edellistä kesää, kun kävin toimistotöissä. Se oli kolme vuotta sitten Savossa, jossa kulkupelinäni oli kaverin vanha polkupyöränretale, jonka merkkiä en nyt tässä sano. Se on nimittäin yhtäkkiä pompannut Murskaamon suosituimmaksi hakusanaksi jollain tsiljoonalla hakukerralla tässä kuussa enkä halua johdattaa tänne yhtään enempää epätoivoisia polkupyöräintoilijoita. (Sen sanon, että joku oli tänne löytänyt myös hakusanalla jöpö. Nauratti.) Mutta miten ihmeessä ne tänne päätyvät? Kävin jo ihmettelemässä Googlenkin puolella, mutta ei siellä ollut Murskaamoa ainakaan kymmenen ensimmäisen sivun joukossa. Hyvä niin, sillä mä en ole kyseisen fillarin selässä matkannut sitten sen kesän 2008 ja mun oma Tunturikin on vielä kotopuolessa keväthuoltoa odottelemassa. Kyseessä on luultavasti sen saman kevään 2008 huolto. Mä olen enemmän linja-autotyttöjä, katsokaas.