Ooh. Sain palkintoja. Olihan esimerkiksi tuo viimekertainen urpoilu ihan plakaatin arvoista asiaa, eikö ollutkin? No, ei välitetä pikkuseikoista, kerrotaan pelin vaatimat seitsemän satunnaista faktaa minusta. Olen kyllä näitä kertonut ihan kysymättäkin aina, enkä mitenkään osaa keksiä järisyttäviä paljastuksia, joten sori nyt taas. Tiedättehän tämän.

1. Olen taas/vielä/uudestaan/aina/ikuisesti kipeänä. Kipeänä ollessani niistän kovaa. Kovempaa kuin normaalit ihmiset. Se on kuulemma hauskan kuuloista. Kiva että sairauteni viihdyttää, paskiaiset.

2. Vaikka monen muotivirtauksen ja trendijutun suhteen olenkin perinteisesti täysi takinkääntäjä (pillifarkut, Facebook, iPod, ballerinat, jnejne), yhden suhteen olen pitänyt lupaukseni: legginssejä en ole jalkaani kiskonut. Paitsi tänään. Olen kotokotona potemassa ja kaikki turvalliset kotonasairastamisvaatteet on kiikutettu jonnekin muualle. Löysin kaapista ainoastaan punaiset legginssit, joista en tiedä, miksi ne ylipäänsä ovat olemassa. Nyt ne ovat kuitenkin jalassani. Näytän ääliöltä.

3. Jään jumiin typeriin sanontoihin. Juuri nyt pahiten päällä on oolsprait. All Sprite. Kun halutaan sanoa ookoo tahi allright. Eikö olekin tyhmä??? En kestä sitä ja silti se tulee ulos suustani jatkuvasti. Hrrr.

4. Suoritan parhaillaan yhtä tutkintooni kuulumatonta englannin kurssia ja olen siitä paljon enemmän innoissani kuin niistä oikeista kursseista. 600 sanan kirjoitustehtävään olen kirjoittanut vasta johdannon ja kasassa on jo nelisensataa sanaa. Mua ihan hävettää olla näin innoissani, kun omat opinnot kuitenkin laahaavat ihan miten sattuu. Muutenkin nämä opiskelujutut tuntuvat ihan nurinkurisilta taas vaihteeksi, mutta siitähän mä olen kirjoittanut romaania ties miten monta vuotta.

5. En oikeeta romaania. Paitsi että joskus vieläkin haaveilen, että kirjoittaisin jotain ihan oikeasti. En höttöistä blogia tai kuivia harkkatöitä vaan jotain oikeaa ja hienoa. No saahan sitä kaikenlaista haaveilla, hah.

6. Kirjoitan muuten yhä edelleen vanhalla tutulla ja hyvin hitaalla kaksisormijärjestelmälläni. Siitä saa varmaan irtopisteitä sekä kirjallisuuspiireissä että teknillisen yliopiston atk-luokassa. Ehe.

7. Tällä nimenomaisella hetkellä kirjoitan vanhalla pöytäkoneellani, joka Hopeisena Salamanakin tunnetaan, koska en sairaalloisena jaksanut kantaa läppäriä mukanani. En ole ollut tällä koneella vuoteen ja ilahdun suuresti tekemistäni löydöistä, jotka olin jo täysin unohtanut. Jostain syystä olen tallentanut seuraavan kuvan talteen kovalevylle. Nauratti. Se sopii tähän kohtaan paremmin kuin hyvin.

Pelin henkeen kuuluisi tietysti palkita muita bloggaajia, mutta sen suhteen olen aina ollut vähän nihkeä. On tosi tylyä vastaanottaa palkintoja ja sit olla jakamatta niitä eteenpäin, mutta moni vanha suosikkini on kadonnut jälkiä jättämättä ja Blogilistan on vallannut lauma identtisiä muotiblogeja, joissa pukeudutaan legginsseihin ja tuijotellaan varpaita. Suuren maailman blogeihin on taasen turha mitään palkintolätkiä jaella, kun niillä on noin kiljuuna kävijää tunnissa ja homma muutenkin vähän erilaista kuin näillä nurkilla. Joten jätän tämän kohdan tyhjäksi. Anteeksi. Ootte kaikki kauniita, sovitaanko niin?