Kielen päällä on semmoinen ahdistavanmakuinen tahma. Nukuin taas joitakin kymmeniä tunteja ja näin kahdesti (2) unta, jossa heräsin ja huomasin että olin myöhässä töistä. Alitajunnallanikin on niin tylsää, että se kaipaa töihin. Ylihuomenna vasta, kullanmuru, ylihuomenna vasta.

Uutisissa luvattiin myrskyä, mutta sekin meni taas minulta ihan ohi. Olen melko varma, että ne vain narraavat kun tuommosia puhuvat. Illalla satoi vähän vettä, mutta hei, koska tässä maassa ei sataisi? Aamulla (päivällä) herätessäni ulkona on aurinkoista ja tyyntä ja niin helkkarin söpöä, että melkein olen jo ulos lähdössä. Myrsky, niin vissiin.

Lehdessä luki, että levykaupatkin ovat lähteneet mukaan alennusmyyntihärdelliin. Voihan paska. Minulla pitäisi olla säästökuuri meneillään ja sitten nuo pirun kauppiaat keksivät kaikenlaista jäynää tielleni. Aivoni eivät ole vieläkään sisäistäneet alennusmyyntien käytäntöä, jossa räikeillä ale-mainoksilla houkutellaan ihmispolot normaalihintaisten tuotteiden ääreen. Mutta pakkohan sinne on mennä. Jos vaikka tekisin löytöjä. Argh.

Oikeastaan aika kivaa, että mulla on taas vapaapäivä.