Mun piti tänne kirjoittaa, että on sunnuntai ja ihanaa ja aurinko paistaa, mutta nyt on jo tiistai. Hmm. No, aurinko sentään paistaa vielä. Sitten mun piti kirjoittaa, kuinka menin kerrankin lääkäriin tämän loputtoman yskäni kanssa ja monen käänteen kautta sain turboyskänlääkettä, joka paransi mut, mutta ennen kuin ehdin sitäkään kirjoittaa, yskä tuli takaisin. Viddu. Olin myös länkyttämässä kovasti miten koulu sujuu ja olen ahkera ja hyvä, mutta sitten ahdistuin yhdestä paperinpyörittelyasiasta ja sen setvimisen sijaan nukuin koko iltapäivän päiväunia ja olen nyt siitä ihan tokkurassa ja päänsärkyinen. Noniin. Tässä siis tavallaan on ihan hirveän positiivinen blogimerkintä, mutta te ette vain näe sitä, koska en koskaan kirjoittanut sitä. Olkaa hyvä.

Mutta joka tapauksessa: syksy on aika kiva. Sen kunniaksi syksyinen luontokuva.