Nukuin pitkälle iltapäivään. En edes muista, koska olen tehnyt sellaista viimeksi, mutta blogistahan se varmaan selviäisi. Nukkumisesta tuli jotenkin taas kamalan huono olo. Ulkona pyryttää lunta ja tuntuu kuin olisin saarroksissa. Unissa oli ihan hirveän paljon kaikkea, yhdessä unessa esimerkiksi olin poika ja minulla oli kalju pää ja olin jostain syystä hirveän ahdistunut joko tukkamuodistani tai jostain muusta. Keitin tavallista vahvempaa kahvia ja nyt oksettaa. Ygh. Joskus tämmöiset aamut ovat parasta maailmassa ja joskus taas niin kamalia että tekee mieli itkeä.

Eilen sain päähänpiston poiketa bussilla automarketissa. Paluumatkalla nauratti ajatuksen ristiriita. Automarkettiin ei tosiaankaan "poiketa", varsinkaan ilman sitä autoa. Perjantai-iltapäivänä neljän aikaan automarketti on kuin joku videopeli, jossa henkensä uhalla väistellään pelottavia ostoskärrypataljoonia ja sujahdellaan lapsiperheristitulessa maito- ja jogurttihyllyn välillä. Kotimatkalle oli pakko ostaa jäätelö, että paniikki tyyntyi. Jäätelön syöminen ulkona lapaset kädessä on muuten varsin järjellistä touhua.

Markettiin lähdin ensisijaisesti siksi, että se oli fyysisesti lähin piste, josta sain hankittua PMMP:n uuden levyn. Viime viikonlopun huonohkon hapen yksi tapahtumapaikka oli sattumalta PMMP:n keikka ja pari uutta biisiä jäi vainoamaan mieltä niin että oli pakko suorittaa tämmöinen minulle epätyypillinen pikainvestointi. Ei ollut markettireissu turha, hämmentävän hyvä levy. PMMP ei koskaan ole ollut mulle mikään ykkössuosikki, mutta esim. joku Lautturi kutittelee selkärankaa aika kovasti. Pidän tämmöisistä yllättävistä iskuista. Henkilökohtainen soittolistani kaipasikin jo kovasti uutta verta, mutta sitä on onneksi kevään mittaan tiedossa enemmältikin. Vähän olen kyllä huolissani siitä eräästä hipetihopetipoppoosta, jonka levyä odottelen ilmestyväksi toukokuussa. En tykkää ekasta sinkkubiisistä. Kriisi! En ehkä kestä, jos se levy onkin ihan paska ja joudun tyystin tyhjän päälle fanityttöilyni kanssa. Siinähän menisivät viimeisetkin teiniyden rippeet, haha.

Mutta tämä olo. Miten sen saan pois? Heräsin pari tuntia sitten ja tahtoisin jo takaisin nukkumaan. Tänään ei ole edes sunnuntai.