818008.jpg

Okei, olen kotona ja olen taas iloisempi, lupaan. Ja miksen olisi, kun minulla on (taas) uusi laukku! Kyllä uusi laukku tytön tyytyväisenä pitää. Löysin tuon hassun retroveskan eilen kirpparilta, hintaa sillä oli maltillinen yksi euro. En tiedä, kumpaa rakastan enemmän, laukkua vai sen hintaa. En ikinä löydä kirpputoreilta mitään kivaa ja halpaa. Tuo laukku on uusi aarteeni.

Tiskasinkin, kun olin ekaksi hieman googletellut astianpesukoneiden hintoja. Ja tein ruokaa, tosin valmismakarooneista ja valmispatongista, mutta ruokaa kai sekin on, tässä taloudessa ainakin. Patongin paketissa luki: Varoitus! Valmis leipä on kuumaa. Hymyilytti.

Ulkona sataa kaatamalla ja kaapista löytyi vielä vähän Milka-suklaata. Huomisaamuna pitää herätä viisi minuuttia aikaisemmin bussien syksyaikataulujen takia, mutta ehkä minä siitäkin selviän. Pieniä murheitahan nämä omani ovat.