Luulen, että minulla on joku käänteinen lääkäri- ja hammaslääkäripelko. Minua ei yhtään pelota mennä sinne, mutta kun tulen pois, kiukuttaa ja harmittaa ihan vietävästi. Vaikka siis siellä ei oltaisi tehtykään juuri mitään kummoista, mihinkään ei satu ja niin pois päin. Vituttaa niin että tekisi mieli itkeä. Nopean, kivuttoman ja edullisen luomenpoistonkin jälkeen olen ihan maani myynyt vaikka sitten siksi, että naamaa on vähän teipattu umpeen ja lääkärisetä vihelteli toimenpiteen aikana Anna Erikssonia. Otin jäätelöä rauhoittavaksi ja vähän helpotti. Hmh.

Päivä oli kyllä nätti. Aurinko paistoi niin kauniisti, että tohdin jo minäkin kuljeskella ulkona ilman sukkia ja takki vain kyynärtaipeessa roikkuen. Koululla oli häkellyttävän paljon porukkaa ja minua informoitiin, että jotkut tosiaan opiskelevat kesäisin. Aijaa! Minä teen vain kevään rästihommia ja senpä jälkeen ei minua koululla näy! Se on kesä nyt nimittäin. Illansuussa istuin parvekkeella kirjaa lukemassa enkä yhtään ollut kateellinen toverille, joka tällä hetkellä hengaa jossain Espanjan auringon alla. Tarpeeksi lämmintä on täälläkin. Tästä voisi nyt vihdoinkin tulla se hellekesä, jota olen kaksi vuotta vesisateessa odottanut. Kelpaisi mulle.