Pöpö nakkasi haasteella. Jaa että seitsemän satunnaista faktaa minusta? Ne ja ehkä muutama fiktiivinenkin heitto löytyvät kyllä taatusti tästä blogista jo, mutta koska mulla ei tunnu olevan muutakaan kirjoitettavaa, voinhan minä toki meemin nimissä vähän jaaritella itsestäni. Mikäs sen mukavampaa. Hah.

1. Jostain syystä olen kinunut päästä raveihin jo vuosia, mutta koskaan ei ole tullut lähdettyä. Tänään pääsin katsomaan niitä vähän sulavalinjaisempia kaviokkaita ja heti kättelyssä voitin kaksarista 19,80 euroa. Ooh. Hävisin tietysti suuret voittoni seuraavissa lähdöissä, mutta kivaa oli silti. Lauma kilpaa ravaavia shetlanninponeja on ehkä hauskinta, mitä olen nähnyt aikoihin. Ja mä olen sentään nähnyt viime aikoina kaikenlaista.

2. Omistan mukin, jota kallistaessa se pirun kippo ryhtyy jodlaamaan. Aion pitää huolen, että aamukahvini nautitaan jatkossa muista mukeista.

3. Minun äidilläni on välillä vähän rasittava huumorintaju. Ks. kohta 2.

4. Vaikka hieman halveksun kaikenlaisia huuhaahässäköitä ja epätieteellisiä hömpötyksiä, en voi silti  aina täysin hiljentää omaa taikauskoisuuttani. Näin toissayönä hyvin realistisen tuntuista unta, jonka aiheen sanotaan liittyvän läheisen kuolemaan, ja nyt olen ihan pelko persiissä, että kuka tässä nyt on kupsahtamassa. Järki koittaa lallatella omiaan, mutta en saa huonoja mietteitä täysin hiljaiseksi. Tuntuu typerältä.

5. Olen riemuissani Spice Girlsin comebackistä. Eivätkö kaikki ole?

6. Minusta tuntuu (taas) siltä, että asiani ovat vähän levällään. Koulu lähetteli jo ensi syksyn ilmoittautumiskaavakkeita ja polvia heikotti. Vaikka olen mielestäni töitä tehnyt kuin sika pienenä, rahat huitelevat taivaan tuulissa. Ihmistenkin kanssa on välillä niin kummaa. Argh, sunnuntaiahdistus iski. Ja aamulla olisi taas töihin lampsittava, yhyy.

7. Taffelin uudet Fire Ballsit eli tuttavallisemmin Tulipallit ovat perhanan mojovaa tavaraa. Tykkään.

Kas siinä. Epämääräinen meemi, joten epämääräiset ovat vastauksetkin. Ja ei, minä en haasta seuraavia kokelaita. Napatkoon kyytiin ken tahtoo. Minä menen nukkumaan.