Hei, muistatteko koska viimeksi olisin kirjoittanut saman päivän aikana kaksi blogimerkintää? En minäkään. Mutta nyt on niin tärkeää asiaa, että on pakko. Kävin iltakävelyllä koulun tulostimen luona (kröhöm) ja huomasin, että koko matkan ajan mietin erästä sinistä kynsilakkapulloa, jonka näin tänään, kun kävin kaupungilla ostamassa sukkia kun olisi pitänyt ostaa kampa. (Niin käy aika usein. Menen hakemaan jotain ja päädyn kotiin ihan muiden asioiden kanssa. Mutta sukat ovat sentään aika hyödyllinen ostos.) Tunnen käsittämätöntä vetoa siihen kynsilakkaan. Tahtoisin ostaa sen, mutta sitten toisaalta, enkö ole vähän vanha siniseen kynsilakkaan? Kun projektina on kasvaa aikuiseksi tai ainakin saada muut ihmiset luulemaan, että olen vakaa ja vastuullinen henkilö, sininen kynsilakka ikäänkuin pilaa kaiken. En mä edes käytä juuri koskaan kynsilakkaa. Tai sinistä. Toisaalta, ei se varmaan haittaisi mitään, jos mulla ei olisi siniseen kynsilakkaan sopivia vaatteita, sillä mikä vaate nyt sopisi siniseen kynsilakkaan? Haha. Oikeasti, tämä on käsittämättömin päähänpinttymä ikinä. Jos se ei mene pian ohi, mä kohta menen ja ostan sen lakan. Mikä mua riivaa? Mistä nämä ajatukset oikein tulevat? ÄÄÄÄÄÄääää multa lähtee kohta ehkä järki.