Tänään mulla oli ainoa vapaapäivä vissiin kahden viikon ajanjaksolla ja sen sijasta, että olisin maannut sohvalla krapulassa, kuten olisi ollut sopivaa, olenkin muunmuassa maksanut laskuja, setvinyt sukkahousulaatikkoni ja täyttänyt opintotukimuutosilmoituksen. Koska olen niin pässi, että kieltäydyn kesähuvittelusta ystävän kanssa ihan vain siksi, että vapaapäivä on ainoa pitkään aikaan ja minun pitää tehdä jotain saatanan tylsää ja kunnollista. Sukkahousulaatikko, ihan tosi? Rikkinäisten sukkahousujen pois heittäminen on tärkeämpää kuin, en mä tiedä, uusien sukkahousujen rikkominen? Välillä tekisi mieli potkia itseäni.

Huomenna taas töihin. Kiwa-Siwaan, jossa on joskus kivaa ja joskus vähän vähemmän kivaa. En mitenkään halua olla suvaitsematon paskiainen, mutta en voi olla hämmästelemättä, miten paljon omituisia friikkejä ja täydellisiä sekopäitä maailmaan ja etenkin yhteen pieneen päivittäistavarakauppaan mahtuu. En ole täällä viitsinyt kertoa kaikkia tarinoita, kun internet on (valitettavasti) kaikille, enkä halua stalkkereita kassalleni yhtään enempää, mutta jotain meiningistä kertoo se, että toverini, jotka ovat olleet ruokakauppabisneksessä paljon kauemmin kuin minä, eivät meinaa uskoa kertomuksiani. Väittävät, että kusetan ja oikeasti vietan iltojani joissain villeissä bileissä enkä suinkaan töissä. Villimpää tuolla onkin kuin mun bileissä ainakaan ikinä. Tämän kesän aikana olen soittanut hätänumeroonkin useammin kuin menneinä kesinä ja talvina yhteensä.

Näillä taustoilla olin tikahtua nauruun, kun näin työkaverin kirjoittaneen viestivihkoomme, johon kirjaamme kaikki näpistelijät ja häiriköt ja muuten vaan epäilyttävät henkilöt, että "klo 13:30 Koop Arponen kävi kaupassa". Koska kyllähän tää Arposen kaveri uhkaavalta taparikolliselta vaikuttaa. Katsokaa nyt tätäkin. Tuota makuukamarikatsetta kun mulle vilauteltaisiin kesken myyntitapahtuman, niin kyllähän siinä vetelät housuun lurahtaisi ja käsi hapuilisi ryöstönamiskaa. Buahaha. Mut turha tulla uudestaan, Koop! Sut on merkitty muistiin!