Tiedättekö mitä? Mä tein sen. Selvisin tästä viikosta. Kesytin sotatantereeksi muuttuneen kalenterin, näytin harkkatöille mistä kana pissii ja eilisiltana sain jopa luettua loppuun sen lattialla päivätolkulla ajelehtineen sunnuntaihesarin. Ja sitten sain kesätöitä! Oman alan hommaa omassa kaupungissa, kombinaatio jota olen epätoivoisesti jahdannut vuositolkulla ja jonka jo luulin olevan samanlainen myytti kuin glitterillä kimallutetut yksisarviset. Mutta nytpä sain napattua kesätyötä sarvesta kiinni ja jo parin viikon päästä istun jossain toimistossa toimistopöydän ääressä. Toimistovaatteissa tehden toimistoasioita. Eikö kuulostakin ihan sadulta? Mutta tällä kertaa se on totta!

Huh. Ehkä nyt voin vähän aikaa hengittää. Hässäkkä jatkuu toki vielä ensi viikolla ja nyt viikonlopuksikin on luvassa kaikenlaista askartelua, mutta tänään otan rennosti. Mulla on levyllinen Milka-suklaata ja pari tölkkiä Crowmoor-siideriä, otan ne seurakseni ja menen makaamaan lattialle. Se on mun tämänhetkinen käsitykseni juhlimisesta, haha. Noo, riittää mulle.