Voi muotiblogi sentään. Tein tänään kohtuullisen kattavan kierroksen kaupungilla sen saakelin juhlamekon perässä ja palasin kotiin tyhjin käsin. Olen ihan naatti. Kaupoissa on rumia riepuja. Mikä villitys se kuminauharypytys tissien kohdalla oikein on? Ainakin tsiljoona sen mallista mekkoa, enkä minä semmoista halua. En myöskään mitään kamalaa vaaleanpunaista pitsi-tylli-kimallus-ihanuutta. Saati sitten niitä ysärihenkisiä kukkamekkoja, jotka täydellisesti jäljittelevät meidän äiteen kesäeleganssia suoraan vuodelta 1995. Mikä noita kauppoja vaivaa? Saakeli. Ihan normaali peruskiva perushalpa mekko minun kokoisenani ja mallisenani, onko niin vaikeaa? Tuntuu olevan. Ärrr.

Koskaan ei ole kukaan minulle sanonut, että olen nirso. Haha. No mutta, huonoon tyytyminen on vain luonteen heikkoutta. Paitsi että uusi romu-Blogilista kelpaa mulle vieläkin ihan hyvin, vaikka kaikki muut sitä niin kovin vihaavat. Niin kauan kun minä en palvelusta mitään maksa, se saa olla niin paska kuin haluaa. Ja minulla se toimii oikeastaan ihan hyvin. (Nyt kun tämän sanon, rysähtää koko lista seuraavaksi kohdallani kasaan.)

Sitä en kyllä hyväksy, että koulun ruokalan mielestä uusi hieno pankkikorttini on luottokortti ja siten kelvoton lunastamaan minulle homogeenistä pastamössöä, josta niin kovasti pidän. Ei siinä ole luottoa, ja jos olisikin, niin olisiko se niin kovin paha juttu ostaa kahden euron lounaita velaksi? Varsinkin, kun Visa Electron toimii lähinnä täysikuun aikaan ja lähin pankkiautomaatti on kampuksen äärilaidalla eli ihan tosi kaukana. Hmph. Onneksi kaveri lainasi, muuten olisin joutunut kai tiskivuoroon. Hei teknillinen yliopisto, vieläkö teillä voi maksaa oravannahoilla?

Koulusta puheenollen: huomenna aion mennä luennolle! Jee! Viimeisen viikon perjantai-iltapäivä, pakkohan se on mennä, kun ei sitten taas pitkään aikaan pääse. Osaankohan enää käyttäytyäkään siellä? Tänään meni taas vähän hekotteluksi, kun erästä nimeltä mainitsematonta h-arkkatyötä väännettiin. Hiljaa hyvää tulee. Tai jos ei hyvää, niin ainakin tulee. Hiljaa tulee. Jep.