Kävin tentissä, joten voin taas hetkeksi lopettaa valituksen ja lojua taas hyvällä omatunnolla kaikki päivät ja syödä jäätelöä ja katsoa typeriä YouTube-videoita ja olla kertakaikkiaan sitä, mistä minulle maksetaankin, hah. Yksi päivä olin koulussa eikä mulla ollut yhtäkään kynää mukana. Viidennen vuoden yliopisto-opiskelija eikä muista ottaa kynää mukaan. Välillä mua pelottaa aika paljon. Kaikki.

Sain pakottavan päähänpiston, haluan tatuoinnin. Viimeksi halusin sellaista tosissani 17-vuotiaana, keräsin ihan rahaa ja uhosin, että kun täysi-ikäiseksi pääsen, kuvan otan eikä äiti voi sille mitään. No se jäi, yllättäen. Viime viikolla, keskellä iltapäiväluennon, sain loistavan idean ja melkein jouduin pidättelemään itseäni, etten olisi alkanut sohimaan tussilla ihooni samantien, jos siis mulla olisi vain ollut se kynä mukana. Se tatuointi olisi nerokas ja hassu ja merkityksellinen ja sisältäisi sellaista symboliikkaa, mikä ei varmaan aukeaisi kellekään, enkä ehkä selittäisikään sitä koskaan, piilottaisinkin sen niin, ettei sitä juuri koskaan kukaan näe. Kerrassaan loistava siis, mielestäni. En ole ihan varma, onko tämä taas näitä "loistavia ideoita" vai teenkö tämän oikeasti. Joskus kyllä voisin tehdäkin jotain, enkä aina vain puhua.

Kämppikseni, se joka silloin joskus kuunteli repeatilla Schnuppi-veisua ja hiljattain piinasi mua soittamalla ruokapöydässä Backstreetin Boysia (Siis ei sitä vanhaa kunnon ysärikamaa, vaan jotain ihan tuoretta tavaraa. Kuka ois tienny, että Backstreet Boys on vielä olemassa?) ja kysymällä multa tosissaan mielipiteitä siitä, soitti yksi ilta Placebon version Running Up That Hill-biisistä, joka onkin siitä lähtien soinut repeatilla tällä puolella seinää. Olen välillä vähän hämmentynyt musiikkivalinnoista tässä talossa. Siis oikeasti, Schnuppi, Backstreet Boys ja tämä? Toinen kämppis kuunteli yksi aamu jotain move-your-booty-renkutusta ja lauloi päälle. Hienointa on tietysti silloin, kun molemmat kuuntelevat jotain kamalaa ja minä tässä keskellä yritän pysyä järjissäni. Onneksi on kuulottimet ja Placebo. Huh.