Kun omat asiat ovat vähän levällään, kannattaa pelata tuntitolkulla The Simsiä. Pikku-ukkojen liikuttelu rentouttaa. Sama se, että omat palkit huitelevat punaisella, kunhan hassut pienet simit saavat ruokansa, seuranpitonsa ja yöunensa. Ne saa pussailemaankin, kun vähän käskee naapurille lirkuttelemaan. Sepäs se on hienoa! Mulla ei vissiin lapsena ollut tarpeeksi leluja.

Huomenna olisi koulussa taas yksi Powerpoint-esitys pidettävänä. Huomenna on myös aprillipäivä. Näiden kahden faktan yhdistelmä kiehtoo minua kovasti. Ryhmäni muut jäsenet eivät mainittavammin innostuneet pilailusta, mutta raukat eivät tiedä, mitä tekivätkään, kun jättivät shown sisältävän tiedoston minun haltuuni. Tähän väliin kumeaa naurua. Buahahaa. No ei, en minä mitään jekkua tee. Koska en osaa. Minulla ei ole mielikuvitusta. En ole koskaan ikinä milloinkaan onnistunut huijaamaan ketään aprillipäivänä. Oikeastaan aprillipäivä on aika paska.

Ostin Alicia Keysin uusimman levyn alesta ja se on aika hyvä. Paree ollakin, kun heti kahden kuuntelukerran jälkeen menin mainostamaan tätiä lempilaulajattarekseni ihan peräti ranskan tentissä asti. No mut, en keksinyt ketään muutakaan, joka olisi voinyt olla ma chanteuse préférée. Alkeiskurssitason tentti oli kyllä taas maailman leppoisin, semmoisia pitäisi tarjota stressaantuneille opiskelijoille useamminkin. Silkkaa onnea ja mielenrauhaa. Olen taas niin kieltenopiskelijaa, niin kieltenopiskelijaa, kun siitä "huonosti menneestä" kolmannesta kotimaisestakin pätkähti nelonen. Haha. Ihan Alician sanoin:

Cause I am a Superwoman
Yes I am
Yes she is
Even when I'm a mess
I still put on a vest
With an S on my chest
Oh yes
I'm a Superwoman

Vähän vielä sitä Simssiä.