Perjantaina totesin ystävälleni puhelimessa, että nyt on tulossa sellainen viikonloppu, jona saattaa lähteä mopo lapasesta.

Sellainen tuli. Ostin sen Coldplayn levyn sekä kaksi kuorrutettua tuplasuklaamuffinssia Arnoldsilta. Laitoin villasukat jalkaan. Tein jauhelihamureketta ja perunamuussia. Join kaksi vaaleanpunaista siideriä. Kävin nukkumaan kymmeneltä illalla ja heräsin puoliltapäivin. Join kahvia sängyssä ja katsoin Simpsoneita. Toljottelin ikkunasta sadetta ja olin vain vähän katkera maailmankaikkeudelle siitä, että minä olen yksin tässä ja sisko on Seinäjoella rokkaamassa. Onhan minulla vielä digiboksilla se Foo Fightersin villasukkakeikka, se sopiikin minulle paremmin kuin mikään oikea musisointi. Olen katsonut keikan läpi jo kahdesti tänä viikonloppuna. Kohta ehkä keitän teetä ja katson kolmannen kerran.