Koska minulla ei ole mitään juteltavaa omasta takaa, avaan tässä nyt Murskan kysymyspalstan. Jo jonkin aikaa on vaikuttanut siltä, että jotkut tahot kaipaavat vastauksia pulmiinsa ja kaikkivaltiaan Googlen avulla ovat päätyneet tänne. Luulen, että mitä-söin-tänään -jorinani eivät juurikaan auta näitä ressukoita, joten lyödäänpäs vähän selväsanaisempia vastauksia pöytään.

tee oma bändi haluan tulla räppäriksi
Minähän en musiikista paljonkaan ymmärrä, mutta luulen silti, että bändin tekemiseen tarvitaan läjä muusikoita, niille jotkut vehkeet mitä soittaa ja sitten vielä jokunen piisi, mitä rämpytellä. Tuo räppäriosuus ei ole sitten yhtään näin haastava: ethän sie tarvitse kuin suuvärkin ja pötkön sanoja. Helppoa kuin heinänteko! Vähän kuitenkin tekisi mieli vihjaista, että se bändi kannattaa ehkä unohtaa, mikäli noin alkukantaisia ohjeita joutuu Googlesta hakemaan. Ja sen räpinkin voi mun puolesta jättää sinne oman suihkun alle. Et sää kuitenkaan oo yhtä ihku kuin mun suosikkihipetihoppaajat.

vanhentunut ajokortti
Sepä muuten vituttaa! Minulla meinasi lirahtaa se kahden vuoden väliaikainen kortti vanhaksi, mutta pienellä säädöllä asia hoitui ja olin kortiton vain noin viisi päivää. Autokoulun kakkosvaihe on ehkä typerintä rahastusta ikinä. Laki sen kuitenkin määrää, joten otapa yhteyttä autokouluun. Ne siellä kertovat, kuinka monta satalappusta mitäkin lomaketta varten tarvitaan, jotta maanteille pääsee taas laillisesti elvistelemään.

miksi kuivakakku repeää
Minen kyllä tiedä. Siksi kun se on kuivaa? Märkää? Siltä väliltä? Sori, mutta nyt ei irtoa vinkkejä. Älä välitä pienistä repeämistä. Ei sitä kukaan enää muista, kun kakku on syöty. Rupesipa muuten tekemään mieli kakkua...

toas hakemus varallisuus
Joo, nykyäänhän ne kysyy niitä varojakin. Mä tein alkuperäiset hakemukseni niin kauan sitten, ettei niissä mitään tuommoista kyselty, ja uusiessanikin jätin tuon kohdan tyhjäksi. Eikä mulla mitään varallisuutta olekaan, haha. Kukaan ei kämppää vaihtaessa tiukannut omaisuuteni perään, joten en tiedä, mikä pointti tuollakin kyssärillä on. Luulisi niille yhtä hyvin kelpaavan niin duunarirotan kuin miljonäärinkin rahat.

pillua tallilla
Enpä tiedä, kun en ole koskaan saanut. Tsiksejähän tallilla toki riittää, mutta suosittelisin muistamaan, että ne ovat kovasti niiden konien perään ja lemmenpuuhiakin saattaa ikävästi varjostaa rehti maalaiselämän eli paskan tuoksu. Heppatytöt saattavat tietysti antaa raippaa, mikä joitakin viehättää.

ripari
Se on perinteisesti leiri, jossa puhutaan päivisin Jeesus-juttuja ja iltaisin tupakoidaan salaa. Kumpikaan toiminta ei minua henkilökohtaisesti erityisemmin viehätä, mutta omasta riparista on kyllä ihan lämpimät muistot. Tai kylmät. Hiihtolomaleiri Suomen Lapissa 40 asteen pakkasessa oli välillä vähän hyytävä kokemus, mutta kummasti sitä jaksoi lumisotasilla melskata, kun vastapuolella oli niitä söpöjä poikia. Ah. Söpöjä poikia.

back front side to side
Tää on kummiskin joku skeittitemppu, mutta mä itsepintaisesti yhdistän tämän DJBB:hen. Penguin on niin kovin mukava kappale, aina vaan. Step back, back, front, side to side siinä sanotaan. Jalathan siinä menee solmuun, perskule.

pillua äidiltä
Älä nyt jaksa. Mun äidiltä vai omaltas? Hei kamoon. Puhunko mä oikeasti näin paljon pillusta vai vittuileeko Google mulle?

PS. Kohta Murskaamon laskuri surahtaa taas kymppitonnin kohdalle. Tasakävijälle ainutlaatuinen onnitteluhihkaisu suoraan hengentuotteiden luojalta eli minulta, mikäli annat vinkkia itsestäsi kommenttilootassa. Nyt siis kilpaa tännepäin klikkailemaan! Yhtä jännää kuin radioiden soittajakilpailut! Pääsy suoraan lähetykseen on varma.