Digiboksissani on muiden raivostuttavien vikojen ominaisuuksien lisäksi jostain syystä rajoitettu tallennusjonon kokoa viiteentoista ohjelmaan. Tämä on todennäköisesti noloa ja hävettävää, mutta minulle viisitoista ohjelmaa on liian vähän, jos vaikka olen lähdössä pienelle pääsiäislomalle johonkin ja tahdon varmistua, että kaikki tärkeä kura tulee katsotuksi ajankohdasssa tai toisessa. Myönnän käyttäneeni juuri hyvän aikaa torstai-illastani tehden viikko-ohjelmaa ja eliminoiden ei-niin-tärkeitä tai mahdollisesti muualla katsottavia ohjelmia pois listalta. Ja vieläkään sinne ei mahdu Teho-osastoa. Olen säälittävä ja digiboksini on paska.

Ja tosiaan, lomalle lähden "johonkin". Ei ollut varaa Lontooseen tai Berliiniin, joten lähden ehkä Savoon. Tai jonnekin muualle, mistä näitä nyt tietää. Teoriassa minulla on puolentoista viikon loma ja pelkkää vapautta ja autuutta, mutta käytäntö on tietysti ihan eri. Kummasti velvollisuudet vain hiipivät kalenteriin, vaikka niitä kuinka yrittäisi vältellä. Täytyy nyt katsoa, mitä kehittelen. Jos nyt kuitenkin päädyn makaamaan sohvalla koko viikon, minua saa heitellä teräväreunaisilla esineillä. Laiska ja tylsä saa olla, mutta joku roti tähänkin nahjusteluun pitää saada. Olkoon se sitten vaikka lojumista kavereiden sohvilla, haha.

Nähdään ja kuullaan taas.