Mietin tänään, että on vääryys, kun sanotaan, että naiset rakastuvat renttuihin. Minen ainakaan. Olen enemmänkin sellaisten kilttien nörtähtävien herrasmiehien kannalla. Machomiehet, kovikset ja päällepäsmärit saavat poistua saunan taakse. Tämä nyt tämmöisenä ilmoitusluontoisena asiana, jos jotakuta kiinnostaa tällainen yhden naisen otanta. Tahdon vain viestittää, että esimerkiksi ruokajonossa kiilailu ei sytytä tätä tyttöä, yhtään. Ja kyllä, minä tiedän, että töniminen ja varpaille astuminen oli viettely-yritys. Ehe.

Seuraavaksi kerron, että jos joku tahtoo minua erityisesti miellyttää, kannattaa jättää se maaninen jalan väpätys väliin, mikäli istuu kanssani samalla, epämukavan kiikkerällä penkillä. Kylläpäs täällä nyt iskuvinkkejä jaellaan niin maan perkeleesti, nyt olisi aika ottaa opiksi, pojat. Jooks?

Muistatteko aikaa, jolloin eräs murska-nimimerkillä liikkuva lapsonen oli sitä mieltä, että talvisin ei töitä tehdä, vaan ollaan vaikka mieluummin syömättä. Se sama tyyppi viettää lähiaikoina 30 tuntia viikostaan töissä ja siinä sivussa vielä leikkii opiskelijaa. En oikein tiedä, miten tässä näin kävi. Tottahan toki on, että a) mulla on sikavähän koulua, b) tämä järjestely on vain väliaikainen ja c) ilman töitä olisin kushessa, mutta silti vähän ihmetyttää. Tämä viikko meni vähän sumussa, mutta jo tänään olen ihan kelpo kunnossa, vaikka olen mennyt kouluun kahdeksaksi ja kotiutunut töistä iltakymmenen tienoilla. Outoa. Minä olen se tyyppi, joka nukkuu kellon ympäri, vanuu lattialla ja katsoo älyhuonoja tv-ohjelmia kaiket illat. Enkä tällainen rummuttajapupu, jolta hoituu toimet kuin toimet ellei pyykinpesua lasketa. Kaikkea sitä näkeekin, kun tarpeeksi vanhaksi kasvaa.

Kotiin tullessa hissistä astui ulos housuton mies.